جمعه ۲ آذر
نقطه سر خط شعری از نیلوفر راستگویان
از دفتر تردید نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ شماره ثبت ۹۴۵۳۲
بازدید : ۳۶۸ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر نیلوفر راستگویان
آخرین اشعار ناب نیلوفر راستگویان
|
تو...
نقطه سر خط
تاب بیاورم تورا!
هیجان بغض الود
از بی انتهایی رحیل من
دلم موج میزند از تهی
در معمای حضورت گیج میخورم
پیچید بر اندیشه بدون برگ
گره ,گره
از فکر تا دل
به گمانم به توان ابدیت
با من بیا!
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بیکران از لطف شما استاد گرانقدر | |
|
سپاس بیکران از لطف شما استاد گرانقدر | |
|
سلام بسیار باعث خوشحالی بنده است | |
|
سلاام وسپاس بیکران | |
|
سپاسگذارم از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود
موفق باشید