پنجشنبه ۱ آذر
کلمات فراری شعری از نیلوفر راستگویان
از دفتر تردید نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۰۶ شماره ثبت ۹۴۳۵۴
بازدید : ۲۸۴ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر نیلوفر راستگویان
آخرین اشعار ناب نیلوفر راستگویان
|
کلمات فراری!
شاید غصه های من
کوچه های ذهنم را جارو کرده
من در امتداد خلا نگاهت سرگردانم
لحظه گسست من!
چلچله ها در عصر دلگیر
سرخ شده از غروب
شناور و لغزان
همتای خلقت من!
سرد شد استخوانم از حس بی لمسی
باید عاشق باشم
چقدر زود ،دیر شد
زمان بخوابد به توان عشقبازی های رویاییم !
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم که ب دفتر من سر زدید از دوستان بسیار می اموزم و امیدوارم برورق هم نمود پیدا نماید. باسپاس | |
|
سلام ممنونم از حسن نظرتون | |
|
سلام خانم قشقایی عزیزم ازین که زحمت میکشید و وقت گران بها به جهت مطالعه دستنوشته های این حقیر مینهید بسیار سپاس گذارم. تشویق های شما دلگرمی ست. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
جسارتا تضمین مشخص نشده