سه شنبه ۱۵ آبان
سیه یال شعری از حسن کثیر(عبداللهی نسب)
از دفتر مشتاق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۹۳۹۶۵
بازدید : ۳۳۱ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حسن کثیر(عبداللهی نسب)
آخرین اشعار ناب حسن کثیر(عبداللهی نسب)
|
شب کمین کرده به چشمان سیاهت ، اینک
توکجا وبندر سرخ شقایق به کجا
سالها پیش ، قدم ها که کند ما را فدا
اینکم نیست تورا پرسش ازاین وادی خضر
بامن ونیست کنارم تنها
باز می کوبمت ،ای در
که تورا بار دگر میجویم
تو که در چشمه ی مرصادِصبا می چرخی
باز می جویمت
از شاخه ی زردِزغفران ریز شفق
باز میخوانمت زپژواک صدا
بامن ونیست،به همراهی آن مرغ سپید
که سحر گاه بریزد برکپرهای چمن
دوست شو بابی حوصلگی
شایداین رایت بی غم تورا
پرده از شالِ سیه یالِ سفیداسبی
برهاند به بهشت
باز میخوانمت ای خفته به دیدار وجفا
باز چون مجنون
راه در بیشه ی اندیشه می گیرم،باز
که تورا جویم
ای سیه یالِ سفید اسب
تورا می خوانم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود