سلام آقای خزایی
نمیدونم چرا وقتی پیام شما را دیدم خنده ام گرفت
آخه خیلی خنده داره که آدم در هیاهوی مشکلات زندگیش بخواد برای یک پیام اینجوری ناراحت بشه
و من اصلا ناراحت نشدم و خندیدم
اول اینکه من گزینه نقد شعر را غیر فعال کردم
و این یعنی اینکه با نقد مخالفم
و همه شاعران عزیز متوجه شدند که گزینه نقد غیر فعال است
اما تعجبم که چرا شما متوجه نشدید
دوم اینکه من نه میخوام لوحی بگیرم و نه میخوام از طریق شعر سرودن در آمدی کسب کنم
و من بغض آلوده زنانه ای ندارم
و اگه این شعر را نوشتم برای سرگرمی است
اگر در بیوی من رفته باشید میبینید
که نوشتم شعر نوشتن بخشی از روزمرگی ها و اوقات فراغت من هست
اگر این شعر را میگم دلیل این نیست که به من یا احساسم یا بغضم مربوط باشه
و سه شما اگر با شعر های من مشکل دارید نخوانید شعر های من را
اینجوری گوشتان خواب است
چرا بیخود اعصاب خود را خورد میکنید دنیا ارزش این چیز ها را ندارد
همانطور که شعر های من از نظر شما یک شعر فاقد نیمایی و یا سپید هست
شعر های شما هم از نظر من فاقد قصیده و غزل و...کلا فاقد صنایع شعری هست
و مهم ترین ویژگی شعر زیبایی ظاهری و خیال انگیز بودن آن نیست
معمولا در شعر نیمایی
نوع تغزل آزاد که شاعر در آن به گونهای عرفان زمینی دست پیدا کردهاست.
منظومهای بلند و موزون که در آن مشکل قافیه پس از هر چهار مصراع با یک مصراع آزاد حل شدهاست.
توجه شاعر به واقعیتهای ملموس و در عین حال نگرشی عاطفی و شاعرانهٔ او به اشیا.
فرق نگاه شاعر با شاعران گذشته و تازگی و دور بودن آن از تقلید.
نزدیکی آن، در پرتو شکل بیان محاورهای، به ادبیات نمایشی (دراماتیک).
سیر آزاد تخیل شاعر در آن.
بیان سرگذشت بی دلیها و ناکامیهای خود شاعر که به طرز لطیفی با سرنوشت جامعه و روزگار او پیوند یافتهاست.
من چندین ساله شعر میگم و هیچ وقت انتقاد از کسی نمیکنم
چرا که معتقدم انسان با توجه به بالا رفتن سنش تجربه کسب میکند و خودش عیب هایش را میابد
شعر و زندگی مثل هم هستند
موفق و پیروز باشید
سپاس از وقت و مطالعه
بسیار زیبا و غمگین بود