جمعه ۲ آذر
نومید شعری از نیلوفر ارزانی
از دفتر نیلوفر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۲۹ شماره ثبت ۹۱۴۴۸
بازدید : ۳۶۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب نیلوفر ارزانی
|
تو این پاییز
همه چیز کسل کننده است
شاید به علت نداشتن روحیه
شاید کم آوردیم از هزار تا مشکل
شاید از هزار تا دلیل و خورده
کم آوردیم از آدمای دو رو
کم میاریم از زخم زبونها
از شمال تا جنوب شهرم
کم میارم از حرف دروغ
از ناراستی حرف کجی
میخورم بر دیوار مانع
از شکاکی برادر و خواهر
میخورم زمین شادی دشمن
از رنج و سختی به ستوه آمدم
از میانه غرش ببر ها
از شهر تا ناکجا آباد
صبر میکنم اندک با لبخند
به ظاهر خوشحال از دروغ غوغا
خوردم از درون بیدادم
بی خود از اینجا
داد زدم اما
هیشکی نمیدونه از غم واضح
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان مانا باشید | |
|
سلام سپاس فراوان ممنونم از وقت و مطالعه | |
|
سلام دلنوشته نبود شعره سپاس فراوان مانا و موفق باشید | |
|
سپاس فروان مانا و موفق باشید ممنونم از وقت و مطالعه | |
|
سلام سپاس فروان دقیقا همینطوره موفق و مانا باشید ممنونم از وقت و مطالعه | |
|
سلام سپاس فراوان موفق باشید ممنونم از وقت و مطالعه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.