جمعه ۱۱ آبان
شعری میانِ ... شعری از حامد بیدار کهنمویی
از دفتر معمولی نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۰۹ شماره ثبت ۹۳۷۳۳
بازدید : ۳۲۲ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی
آخرین اشعار ناب حامد بیدار کهنمویی
|
شعری میان خون
شعری میان دود
لبهای سرخ تو
خواب از سرم ربود
شعری میان عکس
شعری میان قاب
در اشکهای من
راحت بیا بخواب
شعری میان من
شعری میان تو
شعرِ میان ما
از تو شده و تو
شعری میان قلب
شعری میان جان
با من بیا بمان
با من بیا بمان
شعری میان روح
شعری میان جان
با من بیا بخوان
با من بیا بخوان
شعری میان باد
شعری میان خاک
با زخمِ بسته ای
مرحم به روی چاک
شعری میان آب
با قلب آتشین
از چشم من بیا
بر قلب من نشین
شعری پر از امید
شعری پر از نیاز
از مشرق هوس
تا انتهای باز...
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم خانم حسین زاده اندکی از فضای طنز دور شده ام امیدوارم باز هم بتوانم لبخند بر لبتان بنشانم | |
|
درود استاد، ممنونم | |
|
درود بر شما جناب انصاری 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیباست اما اشعار طنز اجتماعی تان زیباترند و تخصص شما بیشتر شعر طنز است
سلامت باشید و سرافراز