جمعه ۲ آذر
زمستان شد شعری از امید بهنیا
از دفتر حرف نگفته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۹۳۴۰۹
بازدید : ۱۷۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب امید بهنیا
|
چرا آهسته می گویی دلم فریاد می خواهد
نکن تحسین من دیگر دلم ایراد می خواهد
دعا کردم دعا کردم که برگردم به روز قبل
همان جایی که عشقت در دلم افتاد می خواهد
زمستان شد دوباره من هوایت را به سر دارم
از این دی خسته ام یا رب دلم خرداد می خواهد
کجا باید نشانی از رفاقت دید در دنیا
زمین خاک است و هر خاکی فقط یک باد می خواهد
نمی دانم چرا هستم در این دنیای نامردی
کسی بی کس تر از من نیست دل بیداد می خواهد
نمی خواهم محبت را کنی در حق من کامل
نکن تحسین من دیگر دلم ایراد می خواهد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود