سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      اضطراب

      شعری از

      امید بهنیا

      از دفتر حرف نگفته نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۳۲ شماره ثبت ۸۹۲۸۶
        بازدید : ۲۹۲   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امید بهنیا

      از من گرفتی بی وفا رویای خوابم را
      در من ببین هول و هراس و اضطرابم را
       
      با آنکه می دانی کجا قصد سفر دارم
      از من نمی پرسی دلیلِ انتخابم را
       
      دنیا به حالِ من چه فرقی می کند دیگر
      وقتی نمی داند سوالِ بی جوابم را
       
      این زنده بودن را نباید زندگی دانست
      من بعد مرگم می نویسم شعر نابم را
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۷:۲۰
      درود بزرگوار
      نومید و زیبا بود خندانک
      امید کیانی (امید)
      شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۰۲
      درودها
      زیبا و زیبا
      🌺🌺

      یاد شعر خانم دکتر رازقی افتادم که تقدیم تان می کنم


      شبـــی شاید رهــا کردم جهــانِ چون سرابم را
      کســی اینجا نمی فهمد مــن و حــالِ خرابم را

      اگر چــه سخت بیزارم ازاین تقدیـرِ سَرخورده
      ولــــی میگیرم از دنیا همه حق و حسـابم را

      شدم مأیــوس باظلمی که ازاطرافیــــان دیدم
      ولـــی با خنــده پوشاندم غَمِ پــشتِ نقابم را

      چراسهم مـن ازدنیا عذاب و دل شکستن شد!؟
      کسـی می داند آیا این سوالِ بی جوابـــم را!؟

      میان عقـل و احساسم همیشه دل مـوفق شد..
      به شــدّت می دهم دائــم تقاصِ انتخابــم را

      هجوم واژه ها در ذهن و دسـتی بر قلم دارم
      «که تسکین میدهد داروی شعرم اضطرابم را»

      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵
      از سرودزیبایت
      لذت بردم
      درود ها برشما
      شاعر گرامی
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۰:۱۶
      خندانک خندانک درود بر شما خندانک خندانک

      لایک شد شعرتون👍🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0