شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر زینت جلالی نژاد ( زینا)
آخرین اشعار ناب زینت جلالی نژاد ( زینا)
|
بی عشق تو تکرار نفس دشوار است بی روی تو هر لحظه دلم تبدار است
چشمم نگران است به ایوان طلوع ناهید نتابید و زمین بیمار است
می خواست دلم قصه ی فریاد کند می دید زمین بی در و بی دیوار است
می رفت که در خاطره کاشانه کند می دید که باغ از همه سو بی باراست
ناهید ، بتاب جای خورشید به دشت آخر ز غروب، قلب من بیزار است
فریاد دوای غم و تنهایی نیست درمان غمم، زمزمه ی دیدار است
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما مهربانو...زیبا نگاه شماست🌹🌹🌹 | |
|
سلام و عرض احترام و ارادت سپاس ازتفسیر زیبا و مفیدتون..از حسن نظر و نگاهتون بی نهایت ممنونم🌹 | |
|
سلام و عرض ادب سپاس از لطف شما شاعر بزرگوار | |
|
سلام از لطف شما شاعر بزرگوار بی نهایت ممنونم. | |
|
سلام و عرض ادب و ارادت خدمت شما شاعر توانا جناب آقای خزایی از لطف نگاهتون بی نهایت سپاسگزارم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
فریاد دوای غم و تنهایی نیست درمان غمم، زمزمه ی دیدار است
درود برشما
بسیارزیباست