يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر زینت جلالی نژاد ( زینا)
آخرین اشعار ناب زینت جلالی نژاد ( زینا)
|
گرچه دیدار تو خوشایند است دست و پای نگاه دربند است
لحظه ای دیدن و رها گشتن تو ببین کار عشق تا چند است
ز کدامین افق جوانه زدی که نگاهت به صبح مانند است
دل اگر خو گرفته با شب سرد به امید طلوع پیوند است
آنچه در خانه ی امیدم ماند انتظار جواب لبخند است
گله ای نیست از هم و غم عشق عشق هم هدیه خداوند است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ارادت بر شما مهر بانو
سپاس از لطف نگاهتون🌷🌷🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹 | |
|
درود بیکران بر شما...بزرگوارید🌷 | |
|
سلام و عرض ادب و احترام
تقدیم نگاهتون، از لطف شما کمال تشکر دارم🌹 | |
|
درودهای بیکران و یک دنیا سپاس از بداهه زیباتون🌷🌷🌷 | |
|
درودها.🌷🌷🌷
از لطف نگاهتون ممنونم بزرگوار🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود بیکران...زیبا نگاهید مهربانو ، سپاسگزارم🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عشق هم هدیه خداوند است
درودبرشما
وخوش آمدید به جمع ما
ساده وروان وزیبا بوده