سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        دی ماهی

        شعری از

        عباس قره خانلو

        از دفتر شاخه های خشک بید نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۰۳ شماره ثبت ۹۲۱۶۶
          بازدید : ۲۲۱   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عباس قره خانلو

        شده شب باز به امید وصال
         به سرِ کوچه یار آمده ام
         سالیان است در این کوچه بسی رسوایم 
        هرچه خواهد بشوَد!!! تا به ابد می آیم 
        شوق دیدار عجب شور و هوایی دارد 
        بی ریا با دلِ پُر وای چه حالی دارد 
        و در این کوچه فقط؛
         دل خود می بینم
         شده پرپر به میانِ قفسی
         مانده حسرت به دلِ عطر تو در یک نفسی 
        خبر از آمدنت نیست ولی در دلِ خویش  
        به خیالم تو کنارم هستی 
        غم و آهنگ سکوت از همه جا می بارد 
        من و تو باز به زیرِ نمِ باران و چه خیس 
        از همه خاطره های تو و من میگذریم 
        خسته از راه شدیم 
        بنشینیم نفسی چاق کنیم 
        بنشینیم و کنارِ همه ی خاطره ها
         پُرِ از قهر شویم ، ثانیه ای ناز کنیم
         یادِ خُل بازی و دعوا سرِ ماه
         و چه غوغا میکرد
         دی و اسفندی ما....
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۵۰
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
        موفق باشید خندانک
        اعظم قارلقی
        پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۲۷
        درود بر شما خندانک
        مهدی محمدی
        جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۱۱
        سلام و درود آقای قره خانلو
        زبان ساده و شیرین، سلامت زبان و روایی بودن از مزیت های شعر شماست به ویژه از آهنگ و وزن شعرتان لذت بردم
        درود به شما
        شاعرانه هایتان پابرجا خندانک
        عباس قره خانلو
        عباس قره خانلو
        جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸
        ممنون جناب محمدی عزیز از دیدگاه زیباتون خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0