جمعه ۲ آذر
جدایی شعری از علی رضایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۵۳ شماره ثبت ۹۲۱۱۰
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علی رضایی
|
باتو قهرم یا خودم این را نمیدانم عزیز
نبض مشکوکی اسیر سکته میمانم عزیز
بی تو بودن عامل خودسوزی تدریجی است
مرگ را خوشبختی بی وقفه میخوانم عزیز
زیر باران مانده ام تا گریه ام پنهان شود
نیمه جان خسته ام ای کاشکی بیجان شود
میزنم تیر خلاصی را خودم زحمت نکش
تا نمای انتحار و خود کشی عنوان شود
این جدایی را دلم باور کند دق میکند
فکر اعدام نفس مثل هدایت میکند
میکشد آخر خودش را، کار دستم میدهد
عین بوف کوری از صادق حکایت میکند
کاش سنگی جای دل در سینه هامان مینشست
بهتر از این بود هر لحظه به سنگی میشکست
بیخبر بودیم از پس لرزه های عاشقی
زیر آوار دل عاشق، چرا باید نشست؟
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاعر ارجمند ممنون که به مهر خواندید و سپاس از اینکه تولدمو تبریک گفتین خیلی با ارزش بود🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌺🌺🌺🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چهارپاره بسیار زیبا و دلنشین بود