جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سعید صادقی (بینا)
آخرین اشعار ناب سعید صادقی (بینا)
|
میتوانی همه جا بودنش را
به استعداد همه جا بودنت پیوند بزنی!!!
تا همه جا بودن را در هر زمان تجربه کنی
آری
در دنیا رازهایی است نامکشوف
اما واقعی
با این همه غفلت از وحدت، سفر کن به
مطلقِ بی قید و شرط، حتی از خودِ خودِ خودت.
آنگاه وارد منظومه ی معنادارِ وجودش شده در او
او را جستجو خواهی کرد. یادت باشد آنجا بسیار زیباست.
جایگاهی که پیامبران چله نشین عبادات بودند. اما " توقف گاه نیست".
آنجا را شاید بشود مامن صیقل دهی تعبیر کرد که همه ات را از هیمنه ات میگیرد تا به قدر استعدادت، خودش را در وجودت قرار دهد.
وقت بازگشت رنگ خدا همه جا را زیبا میکند
و
این است راز خلقت انسان
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب جناب استکی بزرگمنش سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوار جناب شریفیان خیلی ممنونم تعریفتان کمی سنگین بود برایم و بسیار لذت بخش خیلی ممنون | |
|
سلام و عرض ادب و احترام خوشحالم از این بابت سپاس بیکران | |
|
سر فراز باشید جناب فتحی باز شرمنده فرمودید پاینده کردید عزیز دل | |
|
عرض ادب و احترام بسیار خانم قشقایی گرامی چه زیبا سرودست شاملو باری در راه عرفان، عشق حکم قطب نما را دارد. ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی بود
سیر و سلوک