سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        تیرآه

        شعری از

        حسن نوروزنیا

        از دفتر اجتماعی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۶:۱۶ شماره ثبت ۹۱۷۵۶
          بازدید : ۳۱۴   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسن نوروزنیا
        آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا

        کرونا و شوخی با حافظ

        دوش از ویروس بی رحمی  در آمد پیر ما
        چیست این درد و چه شد تدبیر ما

        ما به سوی قبله خوابیدیم و بی حالیم چون
        دستشویی رفتن گرفته حال و برده پیرما

        چون خرابه حال ما و جمله بر منزل شویم
        این کرونا بوده از  عهد ازل تقدیر ما

        عقل اگر داند که دارو زنجبیلی چون خوش است
        مردمان از هم گرفتن ویروس و زنجیر ما

        این کرونا جهل مردم  را چنانی کشف کرد
        هر زمان جز لطف و خوبی نیست در تفسیر ما

        با دل سنگینت آیا هیچ درگیرد شبی
        آه آتشناک و سوز سینه شبگیر ما

        تیر آه ما ز گردون بگذرد نوروزنیا
        رحم کن بر جان خود پرهیز کن از تیر ما

        آبان ۹۹
        ح. نوروزنیا

          
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۵۲
        درود استاد عزیز
        بسیار زیبا و جالب بود
        یاد حضرت حافظ را گرامی داشتید
        موفق باشید خندانک
        ابراهیم آروین
        دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۵۹
        درود بر بزرگوار گرامی


        زیباست و دلنشین

        پاینده به مهر باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0