سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        یادخدا

        شعری از

        حسن نوروزنیا

        از دفتر حرف دل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۰۸ شماره ثبت ۹۴۰۳۶
          بازدید : ۱۹۳   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسن نوروزنیا
        آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا


        وقتی که درستیها پوشیده به صد رنگی
        با یاد خدا بنشین هنگامه دلتنگی

        راهی که بخواهی تو  آرمش و اطمینان
        او با تو وفادار و تو رفته به نیرنگی

        در عشق خدا باشی با خنده و بشاشی
        افسرده چه می سازد، جز مایه دل سنگی

        چون شیشه کنارسنگ آرام بگیری تو
        جامی که ترک خورده با ضربه و با دنگی

         عالم همه پر راز و در پرده پنهانی
        اسرار نهانی را نادان شده وخِنگی

        از قافله می مانی،وامانده درخوابی
        هر لحظه به پیغامی هشدارکند زنگی

        از مرگ چه می دانی دنیازده و مستی
        در لذت بی حاصل عادت شده در هنگی

        آماده رفتن باش این خانه نمی ماند
        ازفکر دیارمرگ در حیرت و هم گُنگی

        آزادی چه می خواهی درچاه سیاهی تو
        زندانی جسمی تو، در مستی وهم مّنگی

        در حال  خسارتها همواره فرو رفتی
        هنگامه رفتن باز می مانی و می لّنگی

        صبح جمعه
        ۱۲دی ماه ۱۳۹۹
        ح. نوروزنیا
         
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۵۵
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و آموزنده بود
        دستمریزاد خندانک
        بهروز ابراهیمیان
        شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۰۳
        خندانک خندانک
        مجتبی شهنی
        چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۱:۰۷
        درررود
        بسیار
        زیبا
        و
        عاااااااالی


        *_꧂🌸☘️჻*
        🌸 🌿 *꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌸_____*
        ☘️჻🌸🌿
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0