جمعه ۲۵ آبان
فرضِ محال شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۳:۴۰ شماره ثبت ۹۱۷۵۲
بازدید : ۲۱۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
شروعِ فصلِ آخرم
تولدِ زمستونه
غمِ صدایِ بارون و
بغضِ شبایِ تهرونه
شروعِ فصلِ آخرم
سوزشِ لمسِ خاطره س
آرامشی طوفانی و
تب و لرزِ یه دلهره س
وقتی که از هجومِ تو
به غم شبیخون می زنم
وقتی تو فصلِ رفتنت
دل به خیابون می زنم
آغوشِ خیسِ کوچه و
شبگردیِ خاطره ها
تشنه یِ خلوتم می شن
تو عطشِ منظره ها
دست به دستِ سایه مو
شونه به شونه یِ خیال
گم میشم تو تنهاییا
دنبالِ یه فرضِ محال
وقتی که دیوارایِ شهر
اسمتو فریاد می زنن
تمومِ لحظه هایِ من
تو قامتِ شب میشکنن
گوشه یِ دنجِ کافه ها
بی تو هیاهو نداره
تو فالِ قهوه یِ چشام
حسرتِ تلخِ دیداره
رو تنِ پاییزِ عاشق
زخمایِ دلم می شینه
سرودِ مردنِ برگام
تپشِ قلبِ زمینه
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است