جمعه ۲۵ آبان
تو جَنگی که من باختم شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۹۲۴۵۱
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
اَگه حالِ من خرابه
اَگه اَز سایه م می ترسم
اَگه هر لحظه با جرئت
اَز تو اَز دِلِت می پرسم
اَگه عادت کرده قلبم
تو پناهِ تو بمونه
وقتی نیستی اَز غما و
اَز یه ویرونی می خونه
واسه اینه وابسته تَم
می دونی دلم عاشقه
می دونی که قلبم هنوز
مثه قبل باهات صادقه
می دونی برام کافیه
همین که تو دَرکَم کنی
میمیرم اَگه تو بخوای
من و روزی تَرکَم کنی
نذار قسمتِ قلبِ من
اَز این عاشقی غم بشه
تو جَنگی که من باختم
نذار سهمَم اَز خنده هات کم بشه
نمی ره هوات اَز سرم
نباید دلت بگذره
اَز اون التماسِ چشام
که نازِ تو رو می خَره
همه سوزِ شب جون گرفت
اَز این دردِ تو شونه هام
واسه آسمون کافیه
همه اَشکِ رو گونه هام
تو خواستی همه اَشکام و
واسه اِمشَبِت رو کنم
همه شهر و با رفتَنِت
می خوای آب و جارو کنم
نذار قسمتِ قلبِ من
اَز این عاشقی غم بشه
تو جَنگی که من باختم
نذار سهمَم اَز خنده هات کم بشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است
دستمریزاد