جمعه ۲۵ آبان
بیگانه یِ زیبایِ من شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۴۴ شماره ثبت ۱۰۳۶۱۳
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
بزن تیرِ خلاصو بِم
که تو تسکینِ این دردی
تو تنها مرهمِ دنیا
واسه زخمایِ این مردی
هجومِ فکرِ تو بازم
اَسیرِ این جنونم کرد
لبِ مرزِ همین رویا
به قلبِ عاشقی برگرد
غمت لشگرکشی کرده
میونِ ارتشِ چشمام
دلم تسلیمِ این بغضه
ببین من خالقِ دریام
بیگانه یِ زیبایِ من
آشوبِ این رویایِ من
تو فاتحِ قلبِ منی
تو شورشِ چشمایِ من
من و تو هر دو این جنگ و
شکس خوردیم و فهمیدیم
که تو دستایِ تنهایی
به همدیگه اَمون میدیم
به لبخندِ تو راهی هس
اَز این اشکایِ دلتنگی؟
ببین مغلوبِ چشماتم
بگو با کی تو می جنگی؟
تو سردارِ سپاهی و
منم سربازِ میدونم
اگه تقدیرِ من مرگه
به تو این مرگ و مدیونم
بیگانه یِ زیبایِ من
آشوبِ این رویایِ من
تو فاتحِ قلبِ منی
تو شورشِ چشمایِ من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.