دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم اخوندی
|
در مسیر شما دیده نشد ؟
یک مرد تنها
در ته کوچه های چشمتان دیده نشد ؟
یک مرد که میخواهد،اما نمیداند
یک مرد که عزمش کوه دماوند است
آه مردی که از درون فرهاد کوه کن هست.
در مسیر شما دیده نشد؟
مردی که میزند تیشه به ریشه.
در انتهای ریل قطار دیده نشد
یک مرد تنها ،
یک چمدان که بین رفتن و ماندن نمیداند
چمدانی که جز غم و اندوه
چیزی توشه ی بارش نیست
مردی که پای ماندنش نیست
مردی که چشمش به راه رفتنش نیست
در صدای کلاغان خبری شنیده نشد؟
آخر فسانه ماجرای سنگ و ساغر خاطره نشد؟
در دور دست ها خبری از این مرد تنها نشد؟
در عمق بی انصافی هایتان چه ، دیده نشد؟
این مرد تنها.
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود به شما عزیز و مهربان: ممنونم از لطف و مهربانی شما عزیز . خودتون گلین بی تعارف | |
|
سلام و درود به شما مهربان بانو . ممنونم از حسن نظر شما و وجود گرم و مثبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
خوش آمدیدبه جمع ما
زیبابود