جمعه ۲ آذر
چشمهایت شعری از مهدی فروزنده
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۵ شماره ثبت ۹۱۳۸۷
بازدید : ۳۸۶ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
تموم عالم مال تو
تو مال من باش
**************
ای مهربان تر از مهربان
از اول فروردین تا آخر اسفند
معشوقه ام باش
فقط تکرار کن این چرخه را
***************
لب تر کن
می آیم
*********
باز با تو هوایی دگر
***********
عشقم شماره حساب قلبم رو داشته باش
لطفاً روزانه و تا ابد عشقت را واریز کن
سودش را هر دو می بریم
**********
قسم به تو
که به من ختم می شود
*********
چشمهایت بر من
آه تاب ندارم
مهدی فروزنده
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد | |
|
سپاس استاد | |
|
سپاس بانو محترم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بودند