شنبه ۳ آذر
صدای مرگ شعری از طوبی آهنگران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۸ شماره ثبت ۹۱۳۴۲
بازدید : ۱۹۷ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
امروز صدای مرگ تنین افکن هر کوی بود
دیو سیاهی به جهان تشنه معجون بود
زمین به هنجار خویش می کشد آن تخت پیش
خاموش به سایه مرگ بذلی به فناهی بود
نه آتشی که خاموش نه با سلاحی گریزش
دارو و درمان آن عاجز هر عقل بود
پس ای حکیم که زمین و آسمان در ید فرمان بود
این مرگ زرد هم ز غیضی به سر فرمان بود
امید ز اینست زین سرای قتنه سالم برهانی
من دانم این قصه از نکهت افسونگری دور بود
دور جهان همه از قدرت نمایی تو زیبا بود
در کون و مکان زین آیات تو همه تسلیم بود
گر خواهی لحظه ای عالمی کن و یکون
زین بلا هم ببخش که بی محبت تو لایق نار بود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانوی عزیزم
زیبا بود
والبته به عنوان یه غزل مشکلات وزنی اش بایددرست شه