يکشنبه ۴ آذر
هواخواه شعری از امیررضا بهمنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۶ شماره ثبت ۹۱۲۹۰
بازدید : ۲۹۳ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب امیررضا بهمنی
|
بگذار بگویم به خدایی که ندارم
عاشق شده ام ؛ ترس و ابایی که ندارم
مقصود تماشاست درِ خانه خود را
قدری بِگُشا ؛ قصد گدایی که ندارم
یک روز هواخواه دلم بودی و هستم
دلخوش به هواخواهِ هوایی که ندارم
من یوسف بی نام و نشان بودم و هستی
نزدیک تر از تن به قبایی که ندارم
از دار جنون راندن دیوانه غلط نیست ؟
من میروم از چشم تو ، جایی که ندارم
مانند همین مردم بدخواه تو را نیز
باید بِسِپارم به خدایی که ندارم
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون از شما قطعا همینطوره این غزل برخلاف ظاهرش عمیقا و کاملا خدامحوره | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد