يکشنبه ۴ آذر
بهتر است شعری از امیررضا بهمنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۹۰۲۷۷
بازدید : ۳۵۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب امیررضا بهمنی
|
گفته بودی با رقیبم خوب باشم بهتر است
صبر میخواهم خدا ! ایّوب باشم بهتر است
پوزخندی میزنم با پرسه در پس کوچه ها
در دکانت پسته ای مرغوب باشم بهتر است
دست در دستی دگر دادی و ناگه آمدم
قبل رفتن اندکی مجذوب باشم بهتر است
یوسفی گم کرده بودم با زلیخا دیدمش
کور باشم من همان یعقوب باشم بهتر است
زنده بودن بی تو با مردن چه فرقی میکند؟
پیکرم مصلوب و خود مغلوب باشم بهتر است
روی دستم مینویسم دوستت دارم اگر
جای آدم نامه ای مکتوب باشم بهتر است
داشت چشمم ماجرا با چشم مستت بگذریم
حرف ها دارم ولی محجوب باشم بهتر است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.