جمعه ۲۵ آبان
قاضی شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۱۷ شماره ثبت ۹۱۲۳۰
بازدید : ۳۱۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
تو که ، حالمو میدونی
میدونی، که پریشونم
تو قلبم، درد بی تابه
غمِ دنیاس، رویِ شونَم
میدونی، منتظر هستم
بازم، درگیرِ چشمام شی
تو رویات، من فقط باشم
تو دریا، غرقِ رویام شی
تبِ دستاتو کم داره
حریقِ سردِ این بیشه
می سوزونه، وجودم رو
اَگه چشمات، قاضی شه
هزار ساله که تو رفتی
سراغَمو نمی گیری
منو لبریزِ شب کردی
شبا رویامو می گیری
قده نوح زندگی کردن
با فکرِ بودنت میشه
یه کشتی، غرقِ طوفانم
میتونه، تنها ناجیت شه
دمِ دروازه یِ چشمات
واست با غرور، می جنگم
تو تاراجِ نگاهِ تو
من تنها، فاتحِ جنگم
تبِ دستاتو کم داره
حریقِ سردِ این بیشه
می سوزونه، وجودم رو
اَگه چشمات، قاضی شه
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.