تمام روحت را ميخواهم
براي سنگ فرش هاي تنم
كه تا ابد سايه ام باشد
***********************
تو مي آيي بر من از دريچه امكان
تو مي آيي بر من چون ابرهاي باران زا
چون خوني كه در رگ هاي فلب جاري ست
و در جغرافيايي كه منم
*******************************
مي خواستم كه با من بموني نموندي
مي خواستم دليل تموم خوبي ها شي
ولي نموندي
***************************
عشق توهمي ست
ميان شادي ها
*************************
عشقم شماره حساب قلبم رو داشته باش
لطفا روزانه و تا ابد عشقت را واريز كن
سودش را هر دو مي بريم
********************************
گاهي وقت ها
نه ميتوني بخندي
نه ميتوني گريه كني
فقط ميتوني تظاهر كني
***************************
دارم پير ميشم درون سلول هايت
دارم دور ميشم از نور چشمانت
دارم سير ميشم از دلتنگي هايم
دارم بالا مي آورم از استعمار چشمانت
دارم هدر مي روم از دوري نفسهايت
دارم مي روم بسوي بينهايت
در آزمايشگاه قلبت
*************************
تماشا مي كنم
تو را در ذهنم
و مرورگر مغزم همچنان تو را جستجو مي كند
تا تو را بيابم و در ويكي پديا ي قلبم ثبت كنم
*****************************************
باز با تو
هواي دگر
****************
تموم عالم مال تو
تو مال من باش
******************
بعد از تو
سخن از عشق گفتن
خيال خاميست
**********************
تازه فهميده ام
كه همه مني
*****************
چشم هايت برمن
آه تاب ندارم
مهدي فروزنده
کوتاه و زیبا بودند