جمعه ۲ آذر
دریای جنون شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۹:۰۹ شماره ثبت ۹۰۹۲۹
بازدید : ۲۳۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
غرق دریای جنونم باورم زخمی شده
انتظار رفتنت کابوس بیرحمی شده
مانده ام در برزخ دلواپسی های مدام
آتش انداخت به جانم شوکران بود به جام
بی پناهی وصبوری طاقتم را طاق کرد
باور تنها شدن را به دلم سنجاق کرد
عمر خود را بی مهابا پای عشقت زیستم
ای عجب بیگانه ام با خود خدایا کیستم
دیگر از عشق سخن جز به دغلکارای نیست
میروم چاره ای جز رفتن اجباری نیست
|
نقدها و نظرات
|
درود بسيار سپاسگزار مهر و حسن نظرتان هستم خرسندم از مورد اقبال بودن | |
|
سلام و درود به شما زیبایی در نگاه پرمهر شماست سپاسگزارم🌺🌺🌺 | |
|
درود به شما سپاس از حسن توجه شما🙏🙏🙏 | |
|
درود و بسیار سپاس از شما🙏🙏🙏 | |
|
درود بسیار سپاسگزار مهرتان هستم بسیار هم خرسندم از اینکه نوشته ی من مورد اقبال شماست برقرار و شاد باشید تولد شما هم بسیار مبااااارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود دشاعر گرانقدر ودانا وتوانا
مانند همیشه عالی سرودی
درپناحق