پنجشنبه ۱ آذر
درس عشق شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۷ شماره ثبت ۱۲۴۵۸۵
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
چقده خوبه کنارت درس عشقو دوره کردن
همه عاشقای دنیا منو انگار دوره کردن...
وقت هُشیاری ومستی به عبادتت نشستن
عهد بستن، توبه کردن و بازم توبه شکستن
چقدِه قشنگه خوابی ، که به تعبیر تو باشه
رازِ بودن با تو باید که یه روزی برمَلا شه
توخیالمی که عمری بی خیالِ دو جهانم
من مقصر و سزاوار، تویی تقصیر و بهانم
چقده خوندنیه شعری که در وصف تو باشه
هر دم از تو مینویسم اگه توی واژه جاشه
|
نقدها و نظرات
|
درود بسیار سپاس از مهرتان | |
|
🙏🌹 | |
|
درود وسپاس بسیار مانا باشید🙏🌹 | |
|
درود بسیار سپاسگزارم مانا باشید. | |
|
درود بسیار سپاسگزار نگاه پرمهرتان🙏🌹 | |
|
درود بسیار سپاسگزار توجه و نقد شما 🙏🙏🙏 | |
|
درود و بسیار سپاس 🌹🌹🌹 شاد و سلامت باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.