سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        خدایا

        شعری از

        محمد فتاحی

        از دفتر چتر‌های باران زده نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۰۱ شماره ثبت ۹۰۸۷۳
          بازدید : ۱۹۶   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        خدایا وقتی تو را میجویم
         این سیاره رازآلود دوستداشتنی مینماید 
        همه چیز رنگ و رویی تازه برایم به ارمغان میآورد 
        در هر گوش‌های جلوهای از معنایت را مییابم
         من زندانی ام که هم اینک طعم آزادی را میچشد 
        آزادی از نگاههای شوم آدمک‌هایت
        آزادی از تنگ نظران و 
        آزادی
        از هر آنچه که مرا از تو باز میداشت
         آینه هستی خود را میشکنم  
        و در تکه‌های آن،
         به دنبال نشانی از توام
         در تکه‌های تنهاییم، پا به پایم بودنت را می بینم
         در روزگار ملالت، پشت و پناهم بودنت را و
         در روزگار خوش، غفلتم نسبت به حضورت را... 
        خدایا این بیمعرفتترین 
        این کسی که از همهجا رسته و بریده
         باز باوقاحت به سمت تو بازگشته نمیدانم
        ... شاید
        در روزگاری نه‌چندان دور این روزهایم را به دست فراموشی سپردم
         اما هم اکنون مرا دریاب که لحظه ی »اکنون« تمام دار و ندار من است ای مهربانترین مهربانان...
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۴
        مناجاتی بسیار زیبا بود
        اربعین حسینی تسلیت
        التمای دعای فراوان دارم
        موفق باشید خندانک
        محمد فتاحی
        محمد فتاحی
        پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۵۰
        ممنونم
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۲
        با سلام وارادت
        شاعر بزرگوار
        درودفراوان برشما
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد فتاحی
        پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۵۰
        سلام و عرض ادب
        ممنونم
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0