سلام ای وارثِ اَسماءِ آدم
سلام ای گوهرِ بی تای عالَم
سلام ای وارثِ نوحِ پیمبر
سلام ای زاده ی محراب ومنبر
سلام ای برخلیلُ الله وارث
سلام ای بردَلیلُ الله باعِث
سلام ای وارثِ عیسَی و آدم
شهیدان زنده اند از تو دمادم
سلام ای وارثِ محمودِ احمد
ذَبیحُ الله و جُندُالله و سَرمَد
ســــلام ای وارثِ ماهِ امامت
حسین ابن علی شمسِ شهامت
سلام ای مُقتدایِ راست قامَت
نمازت باشهادت بسـت قامَت
سلام ای وارثِ زهرای اَطهَر
سلام ای طاهِرَالطُّهرِالمُطَهَّر
سلامم برتوو خیلِ ملائک
به ارواحِ الَّتی حَلّت فِنائِک
به گلبانگِ رَسایِ اَلصَّلاتَت
شهادت داده آتَیتَ اَلزَّکاتَت
زِ معروفِ توعالم پای برجاست
اقامت می کند با قامتِ راست
به نَهی ازمُنکَرَت غوغا بپا شد
وَ کُلُّ اَرضِ عالم کربلا شد
زِ اِخلاصَت عبادت شرم دارد
اطاعت هم زِ تو آزرم دارد
خطِ سرخی که باخونت کشیدی
مسیحائی نَفَس دردین دمیدی
تو از پیغمبَر و از مرتضایی
به عالَم سرور و حُسنُ القَضایی
سَرِنی صوتِ قرآن ساز کردی
وَ مُشتِ غاصبان را باز کردی
تلاوَت می نمودی آیه ها را
مُنـَوَّرمی نمودی سایه ها را
به هفتادو دو یارِ با وفایت
نمودی دینِ جَدَّت را حمایت
هرآنکس درجهان آزاده مَرد است
تأسّی بَرخطِ سرخِ توکرده است
مهدوی
بسیار بسیار زیباست و تایید استاد زارع دلیلی محکم بر زیبایی این اثر
دست مریزاد