دلم را براي آمادنت مهيا كرده بودم
نيامدي
اما ماندگارست جاي تو در اعماق وجودم
**********************
چه تلخ ست دوري تو
اما هر چقدر زمان مي گذرد
بيشتر و بيشتر عاشقت مي شوم
فقط نمي دانم چرا
نمي دانم چرا .....
********************
در اين سرزمين هرگز اشك نريز
چشمانت را مي گويم
طاقت ديدنش را ندارم
***********************
چه آسان بردي خواب از چشمانم
چه آسان بردي دل را از سينه ام
چه آسان شدي بهانه ي براي نفس كشيدنم
چه آسان بردي مرا به خواب خود
و در خواب خود مرا تسخير كردي
*********************************
از من نخواه كه دوستت نداشته باشم
ياد تو گاه و بي گاه بر من طلوع مي كند
*********************************
زمان انتشار افكارم چيزي به غير از تو
در فكرم جاويدان نمي شد
آخه تو خود زمان بودي
*******************
هيچ چيز هيچكس
براي تو مهم نبود
براي تويي كه نمي دانست
جغرافياي دلم كجاست
************************
عشق چالش ست
براي جنگيدن هاي مداوم زندگي
مهدي فروزنده
کوتاه و زیبا بودند
دستمریزاد