يکشنبه ۴ آذر
دل کندن شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۳ شماره ثبت ۹۰۸۰۷
بازدید : ۲۲۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
دل کندن از عشقت آسان نبود ، کندیم
در باغ ِ آسایش ، دور از تو ، در بندیم!
یاللعجب ، خنده با گریه ممکن شد!!
با چشم هایی که خیسـند ، می خندیم
آنچه گسستی تو ، آسان و بی پروا
با دیگران ، روزی ، صد بار می بندیم!!
تا پا کشیدیم از یک قصه ی عشقی
خود را به دریای ِ صد غصه افکندیم
انگشت نمای خلق گشتیم بعد از تو
گویی که ما برف ِ کوه ِ دماوندیم!
شیرین ما بودی ، ای همنشین خوب
از این قِبَل ما نیز شیرینتر از قندیم!
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بیکرانم پیشکش استاد پایدار و تندرست باشید🌷🌱 | |
|
جناب انصاری بزرگوار ممنون و سپاسگزارم پاینده و سربلند باشید 🌷🌿 | |
|
سپاس بانوی معظم سلامت و شادکام باشید 🍃🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد