جمعه ۲ آذر
دوستت دارم شعری از مهدی فروزنده
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۸ شماره ثبت ۹۰۵۵۸
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
جوانی ام را جا گذاشتم
پیر شده ام
کجا بماند
**************
اگر دوست داشتن تو گناه کبیره باشد
باز هم دوستت دارم
**************
آغوشت همان مقصدی ست
که سالها منتظرم به آن کوچ کنم
****************
عشق چالشی ست
برای جنگیدن های مداوم زندگی
**************
تموم بغض های عالم به کنار
با بغض های تو چه کنم
*************
سکوتی دارم از عمق نگاهت
که نپرس
***********
به اندازه آخرین اندازه
دوستت دارم
مهدی فروزنده
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد گرامی 🙏🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم شاعر گرامی 🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم آقای کیانی 🙏🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جسارتا فکر کنم دومی تکراری است