جمعه ۱۸ آبان
توبه شعری از کبهان ژولیده انارکی
از دفتر اسیر دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ۰۴:۲۸ شماره ثبت ۹۰۴۰۰
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر کبهان ژولیده انارکی
آخرین اشعار ناب کبهان ژولیده انارکی
|
(توبه )
غصه گاهی ز دل خسته ی ما میگذرد
حرف نا گفته ی ما از نی و نا میگذرد
خنجر ناز نگاهش چه کنموقتیکه
به دلم تیرِ دو مژگان رها میگذرد
رنگ زیبایی رخش کرده مرا حیرانم
که بسی زهد مرا رنگ و ریا میگذرد
توبه کردم که دگر ره به خرابات برم
تا چنین بر دل من قهر خدا میگذرد
جام می تحفه ی درویش خرابات نبود
اگر این مسئله زین حال و هوا میگذرد
مانده ام از غم لیلا و ستم های دلم
ره مخمور و خمارت زکجا میگذرد
نیست سودای مرا چاره ی دیگر آری
نوبت ما چو رسد مرغ صبا میگذرد
غصه ی دردِ دلِ شاعرِ (ژولیده )بخوان
و ببین بر دل کیهان که چه ها میگذرد
#_کیهان_ژولیده_انارکی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.