سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 17 آبان 1403
    6 جمادى الأولى 1446
      Thursday 7 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۱۷ آبان

        رقصیدم

        شعری از

        کبهان ژولیده انارکی

        از دفتر اسیر دل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۰۳:۰۹ شماره ثبت ۱۲۶۵۷۱
          بازدید : ۱۰۴   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر کبهان ژولیده انارکی
        آخرین اشعار ناب کبهان ژولیده انارکی

        هر جور زدی سازت  بر ساز  تو   رقصیدم
        تو عشوه   نمودی   و  بر  ناز تو  رقصیدم

        هر جور   زدی دف را لرزید تنم  اما
        بر شور   و سه گاه آن   آواز تو رقصیدم

        هر گاه   مخالف  بود   آواز    سه گاه  تو
        در   سایه ی  چشمان   طناز  تو رقصیدم

        در گوشه ی ایوان این چرخ نگون هرشب
        هی غمزه  نمودی   و  شیراز تو رقصیدم

        در   رهرو   کوی  تو گردیدم  و چرخیدم 
        چون کفتر   جلدی بر پرواز تو  رقصیدم

        (ژولیده )شدم   عمری تا در ره عشق تو
        هر جور زدی  سازت بر ساز تو رقصیدم

        #_کیهان_ژولیده_انارکی

        مفعول  مفاعیلن مفعول مفاعیلن
        هزج مثمن اخرب
        ذوالبحرین
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۰۳
        جالب و زیباست خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۲۹
        درود جناب ژولیده
        زیبا سرودید و جالب
        پیروز و سربلند باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۳۱


        درود تان باد دوست ادیب خندانک خندانک
        جواد مهدی پور
        يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۵۵
        درود بر شما جناب ژولیده گرامی

        زیبا سرودید

        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2