جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
تخم مرغ
قدقدقدا قدقدقدا
عجبا
مش حسن
باخنده ها
کرده رها
ملتی به حال خودبهرخدا
گفته بودند جماعت
نداره هیچ صدا
چوب خدا
یادتان رفته
خودتان گفتیدبیا
مش حسن
بیابیا
که تویی امیدما
به دوچشم ما
فقط تویی دوا دوا
زودتربیا بیا
مش حسن
آن ناقلا
باخنده ها
اندرهوا
آمدی به زمین شهرما
خوش ادا
هم باصفا
رقص بودوهم سماع
شهربه شهراززمین تابه سما
کم کمک جای رقص وخنده ها
آمدبلا
مردمان اوفتادندبه زمین
نه زمین قعرزمین
به آه ودردغرق عزا
حمامی می کشدتیغ به ما
جای سنگ پا
مش حسن
ای بی وفا
یه بارمرابکن صدا
بگوچرا
تخم مرغ شده طلا
قدقدقدا قدقدقدا
ملتی بحال خودکردی رها
باحیا
ای خوش ادا
مش حسن
خلق خدا
به لطف تو
کله پا
خل ودیوانه شدن
باقی این مردمان
شل وکوردست به عصا
دسته دسته می روندبهشت زهرا
یاخدا
مش حسن
تاجران شدن گدا
گدایان روحشان رفته هوا
به فنا
دادی توما
خنده کن ای خوش ادا
نیست دگرخانه ای خرم وآباد
گرم وروشن سرپا
تومیان حوریانی به بهشت
مردمان سربه گریبان
بالنگه کفش تابه تا
به آه واشک
جای ماتاقیامت جابجا
گوییا
نیست دگرهیچ چراغی
شهرما
تیربرقا
روسیاه
دل شکسته سرجدا
می رسدبه گوش ما
صدای پای دشمنا
باهلهله
می کنندهورا هورا
توکجایی پرتوان
مردشجاع
بی ادعا
ساده وخاکی
کوه ایمان باخدا
یکه تازی می کنندنامردمان
آخرچرا
چراچرا
می گویی مش ترامپ
می دهدبه ما
هدیه سه لامپ
به بازی گرفته انداین شهررا
آخرچرا
نیست خدا
مگربابا....
من باهرناله ی شهرروزی هزاران بارمی میرم
بهاالدین داودپور. بامداد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موثر و هنرمندانه
مبین مشکلات جامعه
قلمت جاودان
موفق باشی