پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر محمد قنبرپور(مازیار)
آخرین اشعار ناب محمد قنبرپور(مازیار)
|
اینجا حوالی جنگ
میدان آرزم واژگان من و توست
آشوب خودپرستان مصاریع گنگ
پرخاش پر شده در آخور در گاو خونی
پیکار موریانه های شعر من و داعشیان شعر تو
تنازع زخم های چرکین جگر هاست
جدال حریان و رابین هود
رزم گل لاله با آزمایشگاه واژه ها
داعش روزی تمام شد
من هنوز اینجا
میان سعیر با قلمی شکسته
میان قاصدکهای سر بریده
با لبه های تیز چاقوی آبی فام شعر
بهترین شعر دنیا
صلح
۹۹/۶/۲۳
|
نقدها و نظرات
|
خدارحمت کند استادفریدون مشیری را صاحب کتاب جاودانه ها | |
|
درودبرشما آرزم درسته به معنای جنگ است اون آزرم هست که به معنای داد انصاف شرم وحیاست درلغت نامه وگاهی باهم اشتباه میشه چون خیلی به هم شبیهند....................... | |
|
فک کنم گیجی مانا | |
|
سلام حق با شماست بنده دقت نکرده بودم واقعا از مازیار پوزش میخوام و از شما نیز متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
صلح
درودبرشما
بسیارزیبا وبااحساس بود
موفق باشی برادرمهربانم