🌹🌹🌹🌹به نامِ خالقِ شعر 🌹🌹🌹🌹
ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان و شرکت کنندگان نتایج نظر سنجی برترین های شعرِ ناب در سال ۱۴۰۰(یادمان استاد اقتداری و فاطمه توکلی ) بعد از جمع بندی آرا به این شرح اعلام میگردد...
برترین کلاسیک سرایان شعر ناب :
۱- محمدجواد عطاالهی
۲-هادی محمدی
۳-ایمان اسماعیلی (راجی)
۴-سلمان مولایی
۵-جمیله عجم (بانوی واژه ها)
*********************
برترین شعرنو سرایان شعر ناب :
۱-امیرحسین علامیان(اعتراض)
۲-پژمان بدری
۳-مهدی حسنلو
۴-مسعود آزاد بخت
۵-آرزو عباسی (پاییزه)
*********************
برترین منتقدان شعر ناب :
۱-هادی محمدی
۲-سلمان مولایی
۳-محمدحسین اخباری
۴-سیاوش آزاد
۵-علیرضا حکیم
*********************
محبوب ترین و فعال ترینهای شعر ناب:
۱-عباسعلی استکی / جمیله عجم (مشترکا)
۲-طاهره حسین زاده(کوهواره)
۳-محمدرضا خوشرو
۴-مریم کاسیانی/طوبی آهنگران (مشترکا)
۵-قربانعلی فتحی و رضا سعادت نژاد (مشترکا)
*********************
با ارزوی موفقیت برای همه شما سروران گرامی