يکشنبه ۲۷ آبان
خانه ابری شعری از یاسررشیدپور
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۳:۰۸ شماره ثبت ۹۰۰۰۰
بازدید : ۵۴۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب یاسررشیدپور
|
سبزم اما حیف... چون دیگر بهارت نیستم
من دگر آن ماه در شب های تارت نیستم
روز برفی و من و قهوه ، هوایی دلنشین
کاش برگردی ، ببینی در کنارت نیستم
خانه ای ابری بَنا شد در دلم با رفتنت
عاشقت بودم ولی حالا دچارت نیستم
در همه عمرت شعارت بود، دائم با منی
بس کن از من دور شو دیگر شکارت نیستم
خسته از دیروز و امروز خودم هستم ولی
لحظه ای هم بعد از این در انتظارت نیستم
"بعداز این در خواب هم دیگر نمی بینی مرا"
می روم از خاطرت ، دل بی قرارت نیستم
#یاسررشیدپور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد