شنبه ۳ آذر
برایم حافظ بخوان شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ۱۴:۰۰ شماره ثبت ۸۹۹۰۸
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
بس کن مادربزرگ!!
چقدر برایم لالایی میخوانی
بخت نوهات سالهاست خوابیده...
هروقت خواست بیدار شود
صدای لالایی گوش نوازت
دوباره خوابش کرد
بس کن مادربزرگ!!
خستهام از خواب؛
دلم بیداری میخواهد
تو خسته نیستی؟
جان خودت را هم خواب کردی!
بیا مادربزرگ؛ یه قولی بده!
هیچوقت برای نتیجهات لالایی نخوان!!
برایش مولانا و حافظ بخوان
تا از صوت دلنوازت
جانش بیدار شود...
روحش هُشیار شود!
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
درودا سپاس استاد بله شاهنامهخوانی هم بسیار لذتبخشست | |
|
سپاسگزارم سلامت باشید استاد بزرگوار | |
|
درودا نگاهتان زیباست بزرگوار آفرین ب شما و حضور ارزشمندتان | |
|
تشکر میکنم لطف عالی مستدام | |
|
درود و سپاس استاد بزرگ برقرار باشید | |
|
درودا سپاسگزارم استاد انصاری گرامی زیبایی در قلم و نگاه شماست | |
|
سلام و سپاس شاعر گرامی تنسالم و شاد باشید تشکر میکنم از حضور و نظر مثبتتان
| |
|
درودا جام زندگیتان لبریز آرامش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
در مناطق بختیاری شبخواب پدر برای کودک، خوانش خوش
شاهنامه است