يکشنبه ۴ آذر
قبل از تو ما بودیم شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ۱۳:۵۸ شماره ثبت ۸۹۸۲۹
بازدید : ۳۵۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
قبل از تو ما بودیم
بعد از تو هم هستیم
ما با فریب تو ، با فتنه پیوستیم
دست تو که رو شد
از تو جدا گشتیم
تا که نپدارند
ما با تو همدستیم
ثابت قدم بودیم
در عهد و در پیمان
تا با تو فتنه گر آن بسته بشکستیم
گفتیم بقرمانت سرها چه می ارزد؟
سر را که خورده بود زخم تو را بستیم
در بند گیسویت ما مدتی بودیم
چون شب به روز آمد از بند تو رستیم
نه بر دلست بندی ، نه آنکه بر پا بود
صد بند دیگر را یکباره بگسستیم
باز شکاری را جا در قفس دادی
غافل شدی از ما ، از بام تو جستیم
این جام پیروزیست کاندر کف ما هست
ما در هوای عشق از جام خود مستیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
پر معنی و موثر
جسارتا مخاطب کاملا مشخص نیست؟