ای یار ای یگانه ترین یار
خیالی بیش نیستی بماند
دوستم نداری بماند
دوست داشتن تعهدیست سخت به سترگی قله های موهوم
دستت را به من بده
من معراج پروانه توام
نگاه کن آسمان برای پرواز قد کشیده است
بیا به اوج برویم بالاتر از کینه ای که بال پروازم را زخمی کند
رها شو مثل بادبادک کودکی مان
نخ دلبستگی ات را پاره کن اوج بگیر
نگاه کن از این بالا زمین چقدر حقارت مضحکی دارد
چشم بگردان هیچ نیست جز ما
نکند ما هم خیالی هستیم در بستر باد
چه کسی میداند چقدر حقیقت دارد
نکند آسمان تنها یک اشعار است از نبودن
ساعت ات را تنظیم کن بر صفر درجه فارنهایت
تا خدا چقدر راه مانده ?
معراج طلوعی دوباره است .انگار هیچ هبوطی در کار نبوده
تو گویی قرنها ست در اوج بی پایان این خلا مقدسیم
ما در کدامین بعد بهم رسیدیم
ای یار ای یگانه ترین یار
ببین جاذبه ای جز سیاهی چشمان تو نیست. نگاهت را بر ندار از سیاه چاله روبرو
آنان شهاب سنگهای سرگردانند که مارا می پایند یا ته مانده زخم زبان آدمیان که هنوز در خلوت حضورمان زوزه میکشند
نگاه کن آن مدار بنفش را
حتما صد سال بیشتر است که به پرواز درآمد ه ایم
یعنی نبودن خاکی ما اکنون کجاست
حتما من در گور مجهولی تلف شدم
و تو از روی قبرت اتوبانی بزرگ شانه کشیده
هیچ کس دیگر هیچ کس نیست .همه دردها همه رنج ها و همه زخمها کرمهای کوچک تفدیده تالابی خیالی اند
ای یار ای یگانه ترین یار
من تو را به جاودانگی بی پایان خلا مقدس سوق دادم
اینکه مرا دوست نداری بماند
خوب بنگر همه دوست داشتن ها دارند طعمه موریانه ها میشوند در قفس حنجره
خودمانیم از این بالا که خوب نگاه میکنی زمین تار مویی بوده افتاده در لعاب رنگها چقدر بیراه رفتیم .گفتیم .نوشتیم
شعر را باید نوشید
عشق را باید درک کرد
مرا باید دوست داشت
البته بماند که کسی دوستم ندارد
حالا که خوب نگاه میکنم آنجا فرصتی برای بودن نیست چه رسد به دوست داشتن
خسته شدی از پلکهای که مدام سنگین میشود حس میکنم
ای یار ای یگانه ترین یار
دیگر دیر شده دیوار ها قد کشیدند آب اقیانوسها بالا آمده .زمین آتشفشان کینه و نفرت شده
دیگر راه برگشتی نیستی
شاعری مان تمام شد خوب بشود
کسی دوستمان نخواهد داشت خوب نداشته باشد
کسی ما را نخ اهداف شناخت خوب نشناسد
تاب بیاور چند هزارم ثانیه بعد نسیمی از اینجا میگذرد که به ایستگاه قیل گمش میرود
سوارش میشویم تو را به سر آغاز هبوط میر ساند
و من بماند که هیچ کس دوستم ندارد
درودمسیحا
بسیاربسیارزیبا بود
اشعارت همه بااحساس ودلنشینند