جمعه ۲ آذر
جغرافیایی اشتباهی روی این خاکم... شعری از مریم صفری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ۲۳:۵۴ شماره ثبت ۸۹۵۰۸
بازدید : ۲۴۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مریم صفری
|
جغرافیایی اشتباهی روی این خاکم
تاریخ یک درگیری بی رحم و طولانی
بلوای سالی که گروگانهای جنگی سخت
هستند اسیر یک فرار سخت و طوفانی
من می شناسم درد هایی را که می افتند
مثل وبا در سالهای عشق بر جانم
صد سال اگر تنها بمانم دوستت دارم
صد سال بعدی را به یادت زنده می مانم
تنهایی ام پر از هیاهوی نبود توست
فکر و خیالت می برد این سو و آن سویم
تا حس کنم دلتنگیام از حد گذر کرده
آیینه را دق می دهم باز از تو میگویم
نفرین به قبرستان تاریکی که هر سنگش
تک تک به نام دلخوشی هایم رقم خورده
بر این صلیبستان که حتی جنگ ادیانش
پیشانی پر قصه ی من را قسم خورده
دنیای بیرون غرق آشوب است اما من
تنها شکستم بعد تو آیینه هایم را
باید فراموشت کنم با شورش بعدی
باید بریزم در خیابان کینه هایم را
فکر تو درگیر خیابانهاست می فهمم
من را ربود از خاطرت دنیای بی رحمت
لعنت به من، بد جای دنیا عاشقی کردم
یک لحظه بنشین پیش این تابوت بی زحمت
مریم صفری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانوی عزیزم
بسیارزیبابود