جمعه ۲ آذر
قلب تو، آرامگاه آرزوهای من است شعری از سیاوش پورافشار
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ دی ۱۳۸۹ ۱۴:۳۶ شماره ثبت ۸۹۳
بازدید : ۸۷۶ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب سیاوش پورافشار
|
قلب تو، آرامگاه آرزوهای من است
چشم تو، بخت سیاه آرزوهای من است
مثل آن دزدان دریایی پدیدار آمدی
کشتی دل، بارگاه آرزوهای من است
آسمانی را که ایزوگام شب کردی هنوز
بی ستاره، سرپناه آرزوهای من است
مقصدم دور است و نامعلوم با این جُرم عشق
جاده تبعید از گناه آرزوهای من است
شانه هایم سهم کوه برده داری های توست
بادهایت سهم کاه آرزوهای من است
بعد عمری حّل و تمرین یا سئوال تو خطاست
یا جواب اشتباه آرزوهای من است
چونکه محکومم دلم را زیر میزی می بری
قاضیا! کی دادگاه آرزوهای من است
ای عروس پای گورم – برف شادی - های تو
پاره پاره قرص ماه آرزوهای من است.
کرمانشاه1389.10.08
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.