جمعه ۲ آذر
شرار بودن شعری از امین شهنازی پریشان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۳۸ شماره ثبت ۸۹۲۳۵
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر امین شهنازی پریشان
آخرین اشعار ناب امین شهنازی پریشان
|
عشق را سرچشمه ی خورشید کردم باختم
هستی ام را با غمت تجدید کردم باختم
روح را پرپر نمودم در قفس نالیدمت
موج را با دست خود تحدید کردم باختم
عاشقی خواهد دل شیری که جنگد با قضا
من از آنجایی که بس تردید کردم باختم
سوختم اندر شرار بودن و نبود گریز
بازی نقش هزاران بید کردم باختم
خاکسار زندگی گشتم که اندر التهاب
طالع بی رحم را تمجید کردم باختم
مست از خواب قرون برخاستم با شهریار
قوه ی تخییل را تشدید کردم باختم
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب خدمت دوست عزیز آقای زارع نظر لطفتون بود در مورد فاصله زمانی هم که گفتین من غزل رو یکجا سرودم... بازم ممنون | |
|
سپاس خانم جلیلی نظر لطفتونه ... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید