جمعه ۲۵ آبان
تقدیم به روح مادرم شعری از محمدکریمی (پویا)
از دفتر ترنم زندگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۵۱ شماره ثبت ۸۸۸۸۷
بازدید : ۶۸۸ | نظرات : ۱۰۱
|
دفاتر شعر محمدکریمی (پویا)
آخرین اشعار ناب محمدکریمی (پویا)
|
لقمه هایی که ازشعربرمی دارم
ازگلو پایین نمی رود
-انگار
کسی غمگین است
|
|
نقدها و نظرات
|
دروداستاد بزرگوارید سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روان مادرتان و دیگر مادران آسمانی شاد
اللهم صلی علی محمد و آل محمد