آ.د.م
این سه حرف از ابتدای حروف الفبا آغاز می شوند و به انتهای حروف الفبا ختم...
در الفبای زندگی من
آ.د.م
مخفف آرامش ، دنیا و مردم است...
هرکسی الفبای زندگی خود را دارد.
آ.
برای بعضی ها مخفف آزار و آشوب است و برای عده ای هم مخفف آینده و آرزو...
دال دنیای من را گاهی دوستی و دل می بینند و گاهی دارایی و درد...
اما
میم....
این حرف برای هر انسانی تعبیری دارد؟؟؟
میم مثل مادر...
میم مثل مرد...
میم مثل محبت...
میم مثل من...
میم مثل مرگ....
.
.
آدم تنها به ظاهر یک کلمه است اما آدم بودن نه......
رویای زندگانی ما را آدم ها می سازند...
ترنم صدای دل ها را آدم ها می سازند...
ساز کوک دنیا را آدم ها می سازند...
آدم ها می سازند چه و چه و چه...را
اما کاش به جای چه و چه و چه...
آدم ها خود را می ساختند..!!!
آدم های دنیای ما هر کدام رنگی دارند...
من آدم های دنیایم را به رنگ سفید می بینم...
من سفید می بینم تا آدم بودن را یاد بگیرم...
سفید می بینم تا الف آزار و آشوب نباشم....
تا دال درد را نبینم...
و سفید می بینم تا میم محبت را بچشم.....
آی آدم ها!!!!!
در ترافیک بدی ها و زشتی ها نمانید
در جاده های خوبی ها و زیبایی ها سبقت بگیرید از زندگی و مرگ....
چشم ها را بشویید و جوری دیگر ببینید دنیا را...
آی آدم ها....
آرام باشید و بدرخشید چو دُری در صدف خویش...
بارها در دبستان مشق کردیم....
آدمی را آدمیت لازم است
بیایید این بار در صفحه زندگی مان تمرین کنیم....
آدم را آدم ها می سازند
....!!!!!