شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
غدیر خم
☆☆◇◇☆☆
بقای دین و ایمان را ولایت با علی باشد
نبوت گرچه کامل شد امامت با علی باشد
برسم مژدگانی جبرئیل از عرش می گوید
اساس دین و ایمان تا قیامت با علی باشد
الا یا مصطفی دستور دادار جهان این است
قیام ات با علی بود و پیامت با علی باشد
به نزد حج گزاران آخرین فصل رسالت را
چنان برگو که فحوای کلامت با علی باشد
شراب چشمه رحمت ز دستان تو می جوشد
به کام جرعه نوشان شهد جامت با علی باشد
بگو با جمع خوبان در غدیر خم وصیت را
که بعد از تو به دین حق تمامت با علی باشد
الا ای حاجی برگشته از احرام کوی دوست
دعای سینه سوز صبح و شامت با علی باشد
اگر در منزل جانان طواف کعبه می کردی
کنون معیارِ آئین و مقام ات با علی باشد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید غدیرخم برشمامبارک