دوشنبه ۵ آذر
خود شعری از پدرام مختاری
از دفتر ما نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۴ شماره ثبت ۸۸۶۹۹
بازدید : ۳۱۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب پدرام مختاری
|
دم زآن مزن سم بدان من
دهر بدو گر بر خودت نباشی نباشد تورا سهم
زهر عالم برتو باد بر لب رسانی زمن
زخم دلت به او نجور عشق سهمی است ز اشک
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بابت توجه و نوع نگاه زیبایتان از شما سپاس گذارم
سخن دل آمدت بر گونه ی شعر شعر خود رهی است بر گویش دل
دل زبانش نه زبان آدمی است عشق سرایی است چو موسی و خضر
سپاس از شمابزرگوار | |
|
سپاس از شما
درود و عشق بابت شعر بسیار زیبایتان شعرتان سخن دل است و سخن دل زیبا ترین سخنان است چنان که حال و هوایی است در شعرتان که نشانه ی بزرگی عشق چو درونتان است چنان کسانی کمیاب اند چو یاقوت
بابت لطفتان ممنون استاد بزرگوار
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سخت بود