درختم من درختی لب ِ جاده
تو ای مسافر و یار ِ پیاده !
بیا اینجا کنار من یه لحظه
ببین درد ِ دلام چقدر زیاده
درختم من درختی زیر بارون
تو ای یار فراری و گریزون!
بیا ببین چقد خاطره دارم
از این عشق های تو خالی و گریون
همون درخت که روزای بهاری
کشیدن روی ساقه م یادگاری
نوشتن عاشقن اما نبودن !
نبودن عاشق های بیقراری
به زیر برگ هایم گریه کردن
قسم خوردن که خیلی اهل ِ دردن
قسم خوردن ولی دروغ میگفتن
نبودن عاشق و توزرد ِ زردن !!
کشیدن روی من عکس دل و لب!!
پُر از اسم و حدیث و آه و مطلب
گسستن و شکستن عهد و پیمون
شدن فراری از هر یار ومکتب
همون درخت که روزای بهاری
کشیدن روی ساقه م یادگاری
نوشتن عاشقن اما نبودن!
نبودن عاشق های بیقراری
چه عاشقایی دیدم لاابالی
همه اهل دروغ و بیخیالی
ندیدم تو دلاشون جز تباهی
فقط حرفای پوشالی و خالی
درختم من درختی پُر گلایه
بیا کنار من بشین تو سایه
میخوام برات بخونم از دوباره
کتاب ِعاشقا رو آیه آیه !
همون درخت که روزای بهاری
کشیدن روی ساقه م یادگاری
نوشتن عاشقن اما نبودن!
نبودن عاشق های بیقراری