شنبه ۳ آذر
دختر مصر شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۳۹ شماره ثبت ۸۸۵۹۹
بازدید : ۴۰۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
آسمان بارور باران دارد
میوه ممنوعه خواهان دارد
دختر مصر؛ دستش را برید
دیدن یوسف تاوان دارد...
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
سپاسمندم استاد روزگارتان درگیر خوشیهای ماندگار
| |
|
درود بر شما جناب مهراوی سپاسگزارم | |
|
متشکرم لایک ب وجود و حضور شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
موفق باشید